Reclamatieservice van Nova Eco

Ook jij als partner wordt eerlijk behandeld
Meer informatie
  • Vakman in jouw regio
  • Geen concurrentie
  • Eerlijk behandeld
HR++ glas aanbrengen

De reclamatieservice in het kort

Bij Nova eco willen we samen groeien. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je kwalitatieve leads ontvangt. Helaas kan er een enkele keer een foutieve lead tussen zitten. Om een eerlijke samenwerking aan te gaan, hebben wij een reclamatieservice waardoor jij deze foutieve lead makkelijk reclameert.

Offerteaanvraag reclameren

  • Ga in je navigatiesysteem naar “offerteaanvragen”.
  • Klik op de aanvraag die je wilt reclameren.
  • Klik op “reclameer deze aanvraag”.
  • Geef duidelijk aan wat de reden is van de reclamatie aanvraag.
  • Klik ten slotte op “verzoek indienen”.

Let op! Dien je verzoek van reclamatie binnen 14 dagen na ontvangst in. Na deze periode is het niet meer mogelijk om te reclameren.

 

1

Je hebt een reclamatieverzoek ingediend, hoe gaat het verder?

  • Wij nemen binnen 5 werkdagen het reclamatieverzoek in behandeling.
  • Als de reden van de reclamatie is geldig is verklaard, wordt deze aanvraag gereclameerd. Je ontvangt daarvoor een e-mail ter bevestiging.
  • Wanneer we informatie missen of de reden wordt ongeldig verklaard, ontvang je daar ook een e-mail voor.
2

Wat zijn geldige redenen om gebruik te maken van de reclamatieservice?

  • Een identieke/ dubbele aanvraag
  • Niet werkend telefoonnummer
  • Geen contact kunnen krijgen na herhaalde pogingen*
  • Verkeerde rubriek
  • Buiten de ingestelde regio
  • Uitvoerdatum na 12 maanden
  • Sollicitatie/ stage aanvraag

Probeer op verschillende tijdstippen en via verschillende kanalen zoals e-mail, mobiel en thuis telefoon.

 

Staat jouw reden er niet tussen?

Ook als jouw reden niet tussen de bovenstaande redenen staat, kan je altijd een e-mail sturen met jouw specifieke reden. Een van onze accountmanagers laten je weten of deze aanvraag geldig wordt verklaard. Je ontvangt ten alle tijde een terugkoppeling via een e-mail.

Facturatie

Alle reclamaties worden overzichtelijk verwerkt op de eerstvolgende factuur die je ontvangt. Heb je een reclamatie aangevraagd nadat de factuur al is opgemaakt? Dan verrekenen we de reclamatie op de volgende factuur.