Bij Nova eco willen we samen groeien. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je kwalitatieve leads ontvangt. Helaas kan er een enkele keer een foutieve lead tussen zitten. Om een eerlijke samenwerking aan te gaan, hebben wij een reclamatieservice waardoor jij deze foutieve lead makkelijk reclameert.
Let op! Dien je verzoek van reclamatie binnen 14 dagen na ontvangst in. Na deze periode is het niet meer mogelijk om te reclameren.
Probeer op verschillende tijdstippen en via verschillende kanalen zoals e-mail, mobiel en thuis telefoon.
Ook als jouw reden niet tussen de bovenstaande redenen staat, kan je altijd een e-mail sturen met jouw specifieke reden. Een van onze accountmanagers laten je weten of deze aanvraag geldig wordt verklaard. Je ontvangt ten alle tijde een terugkoppeling via een e-mail.
Facturatie
Alle reclamaties worden overzichtelijk verwerkt op de eerstvolgende factuur die je ontvangt. Heb je een reclamatie aangevraagd nadat de factuur al is opgemaakt? Dan verrekenen we de reclamatie op de volgende factuur.